Wednesday, May 30, 2012

::demam masterchef kembali::



waahhh masterchef musim kedua dah start audition la beb.... aku nk masuk, alahai kelam kabut la jawabnya... hehehehe masak2 tuk si kembaq syaurah tue pandai la... xbape nk kreatif la plak aku nie.... so kite layan ja tgk rancangan tue.... tgg dah byk ilmu masakan br aku join ea... hehehehehe i wish that day will come.....
     yg dok ke udara skrng nie masterchef selebriti....16 artis2 yang join rancangan nie... xsangka gak tomok leh masak taw.... tgk iklan cara die potong bawang,cara pegang pisau mcm dah biasa ja...ramai gak yg aku cm x caya depa leh masak..... hehehehe sbb tue org kate dont judge a book by its cover k.... eehhh ade vote2 x, klu ade aku nk vote tomok la... hehehehe ( peminat tomok dr zaman newboyz taw....wallaweii)(^_^) \/  bile tgk rancangan tue kadang2 kelakar tgk selebriti2 nie... hahahaha depa dah biasa ngan kamera, ckp pon main sedap ati ja.... alahaiii~~~ lg2 si azwan ali tue,ngan gaya over die... hehehehe ape pon tahniah artis2 yg terpilih sbb sanggup join rancangan tersebut for charity.... ( setiap artis mewakila 1 badan kebajikan)



peserta2 masterchef selebriti...
oh ya, 1st penyingkiran malam td, say good bye to dr faiz (angkasawan kite)












No comments:

Post a Comment