Saturday, December 11, 2010

kehidupanku....

alhamdulillah dah sethn rupanya aku hidup sebagai isteri kepada MOHAMAD SUFIE BIN HASHIM....perkenalan kami di laman social rupanya bukan main2,cinta pandang pertama....hehehe~~~ walaupon xsampai sethn perkenalan kami,tp alhamdulillah cinta kami sehingga kini....dah sethn hubungan kami dan yg paling syioknya,aku dah jadi mama kepada 2 owng puteri kesayangan kami....

aku ingt lg buln 2 thn lepas,hadiah besday yg paling berharga buat kami berdua sbb aku disahkan mengandung anak sulung kami.....alhamdulillah~~~ kenangan indah & pengalamn yg xdpt dilupakan....syukur sgt2 diberi kesempatan tuk merasai saat2 manis sepanjang mengandung....

tp ade lg kejutan & cite2 menarik sepanjang mengandung tue....nnt aku continue psl cite sepanjang aku pregnt k....

No comments:

Post a Comment