Wednesday, November 26, 2014

Performance Drink Shaklee ~ minuman elektrolit



Assalammualaikum dan selamat sejahtera semua. hari ini nak share cerita tentang Performance Drink minuman tenaga dari shaklee. Rasa yang pasti Sedap sebab ade rasa-rasa oren kan. Kalau yang agak sukar nk minum air kosong boleh la amalkan minum Performance Drink ni. 

APA ITU PERFORMANCE DRINK? 
Performance Drink adalah minuman elektronit yang biasa diambil oleh atlet dan mereka yang gemar bersukan untuk mengembalikan cecair dalam badan bagi mengelakkan dari dehyadrasi. Fungsi elektronit adalah untuk mengawal keseimbangan air dalam badan dan menghasilkan impuls elektrik yang digunakan oleh saraf saraf dan otot otot badan.

Banyak minuman elektronit yang terdapat dipasaran yang lagi mudah, hanya minum selepas beli. tak payah susah-susah nak bancuh. Tapi Performance Drink ade keistimewaan yang tersendiri berbanding jenama-jenama lain yang ada dipasaran. APA KEISTIMEWAAN PERFORMANCE DRINK? 


  • Ia telah terbukti secar klinikal dapat menyokong tahap dehidrasi lebih cepat berbanding air putih.
  • Performance Drink juga mempunyai lebih banyak elektronit dan menyalurkan lebih banyak tenaga berbanding jenama minuman hidrasi lain.
  • Tidak mengandungi perasa tiruan, pemanis atau sebarang bahan pengawet tambahan.
  • Terbukti secara klinikal : Ujian makmal terhadap altet dengan pencapaian cemerlang menunjukkan yang Performance Drink Shaklee dapat mengurangkan kehilangan bendalir bagi meningkatkan hidrasi, memelihara tahap gula dalam darah bagi mengekalkan keupayaan dalam meningkatkan stamina.
  • Campuraan Elektrolit OPTI-LTYE™ proprietari dengan campuran unik karbohidrat dapat memberikan tenaga secara berkekalan bagi menyokong hidrasi optimum.

TESTIMONI dari pengguna PERFORMANCE DRINK














SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR
ID 907610

No comments:

Post a Comment